TheEliteZone
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TheEliteZone

TheEliteZone

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Hoe werkt een ftp server!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Hopie

Hopie

Hoe werkt een ftp server! Empty
PostSubject: Hoe werkt een ftp server!   Hoe werkt een ftp server! Icon_minitimeSat Feb 21, 2009 9:20 am

Ik kan een beetje php maar ik moet 1 ding voor 1 ding uploaden maar hoewerkt een ftp server ?? Question Question Question

Wie kanme uitleggen en wie kan link sturen?! Wink
Back to top Go down
Fire

Fire

PostSubject: Re: Hoe werkt een ftp server!   Hoe werkt een ftp server! Icon_minitimeSat Feb 21, 2009 9:22 am

misschien kun je het iets beter uitleggen? Neutral
Back to top Go down
http://www.TheEliteZone.nl.tt
Hopie

Hopie

PostSubject: Re: Hoe werkt een ftp server!   Hoe werkt een ftp server! Icon_minitimeSat Feb 21, 2009 9:27 am

Jij hebt een ftp programma en daar doe je een map in zoals menno een habbo ledensysteem en dan upload die hem automatish op je fansite dan hoef je niks zelf up te loaden! cheers
Back to top Go down
Fire

Fire

PostSubject: Re: Hoe werkt een ftp server!   Hoe werkt een ftp server! Icon_minitimeSat Feb 21, 2009 9:33 am

Hopie wrote:
Jij hebt een ftp programma en daar doe je een map in zoals menno een habbo ledensysteem en dan upload die hem automatish op je fansite dan hoef je niks zelf up te loaden! cheers
Vat hem nog steeds niet.. Ik maak zelf alles via mijn localhost, HTdocs, en dan gewoon je IP forwarden naar een domein. Heb je ook geen reclame. Moet je pc wel 24/7 aanstaan Smile
Back to top Go down
http://www.TheEliteZone.nl.tt
Sponsored content

PostSubject: Re: Hoe werkt een ftp server!   Hoe werkt een ftp server! Icon_minitime

Back to top Go down

Hoe werkt een ftp server!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nieuwe Virus Terror!!